sâmbătă, 21 iunie 2008

Timisoara...oras de 5 stele!


Piata Unirii
Catedrala
Pestii ;)
Opera


Nu cu multa vreme in urma mi s-a cerut sa arat cele putin 5 obiective turistice ce merita vazute in Timisoara.La prima vedere mi-a parut usor,dar dupa ce m-am gandit putin,sincer era cam dificil.Ma gandeam:pestii,catedrala,Unirii,centrul???Cam banal pentru un strain care vine in Romania si alege Timisoara,oras de 5 stele.Obiectivele enumerate ar fi valabile,ar mai fi alte cladiri in stil gotic,baroc,romanic,dar doar atat???M-am tot gandit la asta...poate l-as fi dus pe o terasa in centru:))dar prea banal.Ma tot gandesc ce obiective istorice am putea alege intr-un oras de 5 stele?"Mai suntem fruncea?"e o intrebare buna pentru care merita gasit raspuns.
Daca mai ai alte idei de obiective ar fi bine sa le impartasim...e orasul nostru...poate de 5 stele.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Scuze :( dar nu mai am loc unde sa-ti pun bannerul , si mai multe de 6 nu pun ca o sa se miste naspa. Daca e sa termin un parteneriat care se desfasoara in timpul asta o sa il pun.