miercuri, 2 iulie 2008

Blog review by Crusher(parodie)

Draga Blogate,

Sunt Crusher,un copil frustrat,insa toate frustrarile mele au disparut cand mi-a cumparat mama domeniu.De atunci internetul m-a educat,CS m-a format in ale informatici.Iti fac un blog review,dar iti garantez ca o sa vorbesc mai mult despre mine pentru ca asa sunt eu,mai narcisist...doar ai vazut ca in fiecare post ma laud si mi-am pus si carnetelu de note pe blog:D.Mai am postat cum imi dai unii add pe YM si eu nu le accept pentru ca sunt prea bun.
O caracterizare lunga la blogu tau nu o sa fac,pentru intr-o caracterizare nu stiu sa folosesc decat:penis,rahat,cacaturi,fucking lame.Am mai invatat de la "mama internet" sa urasc pe cei ce au blogspot.com pentru ca vor doar bani...eu scriu din pasiune(pasiunea de a ma lauda).
In incheiere sper sa afli si tu ce inseamna blog!!!Inseamna jurnalu zilnic sau daca ai ceva bun de laudat(daca nu pun eu bani de la mama si iti iau).

0 comentarii: