miercuri, 16 iulie 2008

FF not FFF!


Friends Forever not FuckFakeFreinds:)

Sa va spun povestea noastra...a mea si a ei,o prietena de nadejde.Totul a inceput cand ea s-a nascut de ziua mea,adica cateva ore mai tarziu ca si mine,eu in 15 martie,ea in 16...diferenta de un spital:).Am fost impreuna la gradinita,iar cand a inceput scoala eram la aceasi scoala,dar in clase diferite.Treceam pe langa ea pe strada cu bicicleta si ii ziceam din mers:"Tu nu mai dai pe la scoala?Sau ai ramas la gradinita?",eram ironica de mica,defapt nu stiam ca era pe acelasi hol...Din clasa a5a a venit cu mine in clasa,atunci a inceput povestea noastra de prietenie...tot de ziua mea,cand ea mi-a scris o scrisoare draguta.Am devenit colege de banca,ne scriam scrisori,ne distram impreuna,plangeam impreuna...eu eram poeta,ea la fel,defapt era artista(avea talent si la desen).Intodeauna ma bazam pe ea,a fost alaturi de mine si atunci cand nu am vrut.Cand am inceput liceu,am ales scoli diferite...ar fi venit cu mine,eu am ales filologie,ea conta(mama zicea ca e de viitor).Nu ne-am despartit,mergeam aproape in fiecare zi impreuna...Ce e mai urat e ca in fiecare vacanta isi ia zboru in Satu Mare ...nu ii place fara mine(cred),dar o sa vina repede...pana atunci ne trimitem MMS, si mai vorbim pe mess.Acum vorbesc cu ea,simteam ca trebuie sa ii spun ca e importanta pentru mine,ca o iubesc si ii multumesc ca m-a suportat atatia ani,ca mi-e dor de ea si ca vreau sa vina acasa!!!Friends are forever!!!!