marți, 8 iulie 2008

Cultivator de vise interzise de lege


Am cultivat si eu odata vise interzise de lege...si adoram se le cultiv cu ochii deschisi.Speram sa strig si eu ca "visele mele se implinesc cand bat din palme sau cand clipesc"...Am luptat prea mult sa le implinesc si am uitat sa le visez.Cat de limitata e realitatea mea nelimitata fara vise...am uitat sa visez,sau nu am avut timp sa visez...m-am pierdut intre limbiile ceasului si m-am trezit fara vise.Mi-am indeplinit visul si am ramas fara el...mi-e dor sa visez...mi-e dor sa rup imaginatia...si am s-o fac alaturi de tine...vom zbura pe un nor si vom visa impreuna....la un alt vis,pentru ca impreuna e un vis deja e implinit!

Picture from:deviantart.com

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce cacat e asta,ma ,poponar prost?

Anonim spunea...

rahat